dilluns, 10 de maig del 2010

Sortida al Turó de L'Home

Un any més, i tornem al Turó de L'Home. La sortida més llarga de cada temporada, i que any rera any, no hi ha collons a fer-la tots junts :-(
Aquest any no tindrem a en Josep, que com ja sabeu està malalt. I en Lluis tampoc podrà acompanyar-nos si sortim el diumenge, ja que té un compromís important.
Hem de decidir quim dia sortim, dissabte o diumenge, així que cadascú comenti, dient quin día l'hi va millor.

Pel que fa a l'hora, sortirien a les 7:00.
Com arribarem de 5 a 6 de la tarda, no crec que vingui d'una hora :-)
I si que ens anirà bé descansar una hora més la nit anterior, que la ruta ja la coneixeu!

Apa! comença la votació....

P.D.
Yo hauré de sortir diumenge, ja que dissabte haig d'anar a Sitges SÍ o SÍ! :-(

Actualització:
Us faré quatre pinzellades de com ha anat el dia, ja que no hem gravat material audiovisual, perquè se m'ha oblidat la càmera :-(, almenys que quedi constància de l'experiència. ¡Dura experiència!
Sortíem a les 7:15 de Vidreres. Un matí tranquil, però bastant fred.
Tots sabíem el que ens esperava, i es feia evident en el nostre pedaleig. Més lent que el cavall del dolent. Reservant forces ...
Fins a les 10:00 no arribem a Arbúcies, quan el normal hauria estat arribar a les 9:30.
Gran dinar, per recuperar forces, i una hora més tard començaben les primeres pendents dels 17Km de pujada que ens portarien fins a Santa Fe del Montseny.
Tots agrupats, i encara reservant ... :-)
Des de Santa Fe fins a la cruïlla al mirador, hi ha 4 km més de pujada per asfalt.
A partir de la cruïlla, els últims 6Km de dura pujada (8% de mitjana) que ens porten fins al més alt del Turó de l'Home. Els tres primers amb bones vistes de tots dos valls, Sant Celoni a un costat, i Arbúcies a l'altre, són els més durs, però els vam fer a molt bon ritme. Els tres restants els vam fer enmig d'una espessa boira, que no ens va permetre gaudir de les vistes des del Turó, però que van acabar amb les poques forces que ja ens quedaven. Fins aquí 70km des de Vidreres, i més de 2.500mts de desnivell positiu.
La tornada, meravellosa ...
Llarguíssima baixada fins a Arbúcies, on un abundant menjar va fer que ens tornessin les forces com si fos un miracle.
Ben alimentats, les rampes fins a Sant Segismon (3,5 Km amb 9% de mitjana, i rampes de més del 20%) les passem amb bon ànim.
Després baixada fins Buixalleu i Massanes.
El moment del dia va ser en travessar la riera de Massanes, que venia crescuda, i vam haver de passar per sobre d'unes pedres.
El nostre col lega Nando, que venia acalorat, va aprofitar per donar-se un merescut bany, gràcies al qual va fer la resta de camí fins Vidreres, ben refrescat.
I això és tot. Al final 135Km, i 3600mts de desnivell positiu. I un cos que se'ns ha quedat, que no us pogueu ni imaginar ... :-)

Elevation Profile Distancia recorrida: 135 kilómetros
Desnivel acum. subiendo: 3.613 metros
Grado de dificultad: skill Muy difícil
Tiempo: 9 horas

A falta de otro... os dejo este vídeo virtual de la ruta:

1. Me da igual decidir vosotras
    PD- Que te milloris Josep que ya no queda na 28 dias

2. Para mi tiene que ser el domingo porque el sabado tengo que ir al currelo si no me cambian las cosas

3. Para mi mejor el domingo,besos a todas

4. A mi tb em va millor el diumenge pq el dissabte pel matí el tinc ocupat i semble que fara millor temps..

Josep recuperat aviat!!

5. Doncs ja que sembla haver majoria ....
    Sortim el diumenge a les 7:00 des de Cal Panzer.
    Dinar de 9:00 a 9:30 a Arbúcies.
    Dalt del Turó a les 13:00.
    A les 14:30 dinar a Arbúcies de nou.
    A les 16:00 vomitada d'en Fernando a la pujada cap a Sant Feliu de Buixalleu.
    A les 18:00 a Vidreres.

Si tot va bé .... :-)

6. Llevo una bolsa de Mercadona por si acaso,he estado acordandome de esa subidita toda la semana,vaya subidita .Yo tenia pensado llegar a las 4 pero hare un esfuerzo por vosotros ire mas despacio ,besos a todas

7. El domingo todos con el maillot de la BI6000, no hay excusa porque todos los que vamos lo tenemos, que por cierto Josep Carreras no viene tiene la bici en el soldador, subiendo de Ossor a Sant Hilari patinaba tanto que la bici se ha de soldado

8. Jo tambe amb posare el maillot de la bi6000 per anar de comunio

9. Esta salida es para hombresy aqui se han raja do mucha jente ,uno porque esta costipado,otro por la bici,otro porque va de comunion,escusas que no se lo cree nadie,osea hay hombres ,hombreciños y fachuquiños de paya

10. Si yo fuera el capi la pospondria para otro dia " cuela "

Que se hos haga muy larga , pasar-lo bien.

P.D. ojala llueva

11. Hola compañeros hemos demostrado una vez mas que podemos hacer retos importantes todos juntos,somos un equipo y como nos llevamos somos la hostia .Lo siento por los que no pudieron venir ,sobre todo por Josep que tenia muchas ganas de venir, tambien le doy las gracias a Juan porque como me suelo mojar siempre en las rieras,me trae ropita seca en su mochila jajajaja...................